Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kitcar onderdelen

  • c.vos

    voor de KITCAR bouwers, ivm , beeindiging hobby. div, kitcar onderdelen aangeboden. o.a. div. meters. toerentellers,temp,oliedruk,enz, div.schakelaars, div. Weber carb.en inlaatspruitstuk,stuurnaven,ruitwisser motoren,elec.raambediening,elec.stoelverstellers,buitenspiegels,rollen gecodeerde bedrading,kugelfischer inspuitpomp voor 4 cil.SPAX verstelbare schokbrekers, KONI gasgevulde schokbrekers,workshopmanuals o.a. Lotus,Triumph,intruktie boekjes,o.a. Lucas injectie, austin Cooper S, austin Healey 3000.Shelby Mustang GT,

  • RS

    Hooi!

    Graag wilde ik ALLES weten over de meters die je hebt voor de kitcar. Hoeveel ze kosten, hoe ze eruitzien endergerlijke.

    Ik hoop op een snelle reactie.

    Met vriendelijke groeten,

    RS

  • jw

    onderdelen voor super seven / formula 27

  • coen vos

    heel veel Smiths dashboard intrumenten, schakelaars uit o.a. Lotus Elan, div. motor onderdelen voor Cortina onderblok en carb. set. originele Workshop manuals,Lotus, Triumph. elec.benzine pompen, dry sump oliepomp Spax dempers+veren olie koeler termostaat speciaal gereedschap en hebbedingen !enz.enz. wegens beindiging restauratie hobby.

    beste is komen kijken, over prijzen is te onderhandelen!!RS schreef:

    >

    > Hooi!

    > Graag wilde ik ALLES weten over de meters die je hebt voor de

    > kitcar. Hoeveel ze kosten, hoe ze eruitzien endergerlijke.

    > Ik hoop op een snelle reactie.

    >

    > Met vriendelijke groeten,

    >

    > RS