Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

4 puntgordels gezocht.

  • Roy

    Ik ben opzoek naar 4 puntsgordels voor mijn Super Seven. De bovenste bevestigingspunten voor de gordel zitten bij mij in een horizontale buis in de rolbeugel. Nu is het zo dat mijn bolide iets meer ruimte heeft achter de stoelen (ca 25/30 cm) net als bij een Donkervoort. En ben daardoor bang dat de gemiddelde 4 puntsgordels die in Sevens worden gemonteerd net iets te kort kunnen zijn. Ook moeten ze gemonteerd worden met bouten dan met bevestigingsogen i.v.m. de ruimte langs de stoelen. Wie weet waar ik de juiste gordels kan kopen?

    Met vriendelijke groet, Roy

  • Vincent

    Hoi Roy,

    heb in mijn S7 een paar Sabelt gordels gezet, gemonteerd met bouten. Ze zijn redelijk ver instelbaar. Als je de lengtes geeft die jij nodig hebt wil ik ze wel even nameten bij mij of die in te stellen zijn.. Bij mij zijn ze ook vrij lang, zitten gemonteerd op de achterkant van de auto.

    grooeten,

    Vincent.

    tweak.to/s7

  • Roy

    Hallo Vincent,

    Vandaag heb ik even gemeten hoe lang de gordels precies moeten zijn. De banden die over je schouders lopen, moeten gemeten vanaf de banden die over je heupen lopen tot aan de bevestigingsbouten 90 cm zijn.

    Als je zou willen nameten hoever jouw gordels instelbaar zijn. Zou ik je erg dankbaar zijn.

    Alvast bedankt, groeten Roy.

  • Vincent

    Hoi Roy,

    ik heb de sabelt 4-punts gordels bij mij gemeten en die zijn verstelbaar van ongeveer 110 cm tot 150 cm. Waarschijnlijk iets te lang dus. Ze kunnen nog wel korter dan 110, maar dan gaan ze over het sabelt logo heen… niet zo mooi dus.

    groeten,

    Vincent.

  • Roy

    Hallo Vincent,

    Id. ze zijn iets te lang voor mij.

    Ik heb navraag gedaan bij http://www.racehardware.nl en daar hadden ze de juiste gordels voor mij.

    Bedankt voor het nameten, groeten Roy.