Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ruska super buggy

  • j. van beek

    Te koop:

    Ruska super buggy, bouwjaar '65 dus belasting vrij en een wa-verzekering kost 70 euro per jaar. De apk is geldig tot 12-11-2004.

    De buggy is een paar jaar geleden geheel gedemonteerd en het onderstel is toen geepoxeerd dus hij roest nooit meer. De buggy is opgebouwt met veel nieuwe onderdelen waaronder super mooie chrome velgen met nieuwe banden, 1500 motor met extra olie-koeler, veel chroom en 2 trompet uitlaten voor een verrukkelijk geluid, voor is de buggy voorzien van nieuwe schijfremmen, totaal nieuwe remleidingen.

    De body is toen opnieuw gespoten, in een blauw/paarse metalic lak en nog steeds in een zeer mooie en onbeschadigde staat.

    Het interieur is voorzien van 2 mooie cobra sportstoelen, nieuwe vloerbedekking, leren sportstuur, zeer mooi dashboard met veel meters en een goede stereo-installatie, een chrome shifter versnellingspook, de bedrading is totaal vernieuwd en voorzien van een nieuwe moderene zekering kast.

    Kortom, een buggy die in showroom staat is en die u zeker moet komen bekijken, als u een perfecte buggy zoekt.

    U kunt altijd even een email sturen als u alvast een foto wilt zien.

    De vraagprijs is 5250,- euro, wilt u meer weten of een keer komen kijken, bel of e-mail gerust even.

    tel: 0492-464557

    gsm: 06-22107517

  • jan

    j. van beek schreef:

    >

    > Te koop:

    >

    > Ruska super buggy, bouwjaar '65 dus belasting vrij en een

    > wa-verzekering kost 70 euro per jaar. De apk is geldig tot

    > 12-11-2004.

    >

    > De buggy is een paar jaar geleden geheel gedemonteerd en het

    > onderstel is toen geepoxeerd dus hij roest nooit meer. De

    > buggy is opgebouwt met veel nieuwe onderdelen waaronder super

    > mooie chrome velgen met nieuwe banden, 1500 motor met extra

    > olie-koeler, veel chroom en 2 trompet uitlaten voor een

    > verrukkelijk geluid, voor is de buggy voorzien van nieuwe

    > schijfremmen, totaal nieuwe remleidingen.

    >

    > De body is toen opnieuw gespoten, in een blauw/paarse metalic

    > lak en nog steeds in een zeer mooie en onbeschadigde staat.

    >

    > Het interieur is voorzien van 2 mooie cobra sportstoelen,

    > nieuwe vloerbedekking, leren sportstuur, zeer mooi dashboard

    > met veel meters en een goede stereo-installatie, een chrome

    > shifter versnellingspook, de bedrading is totaal vernieuwd en

    > voorzien van een nieuwe moderene zekering kast.

    >

    > Kortom, een buggy die in showroom staat is en die u zeker

    > moet komen bekijken, als u een perfecte buggy zoekt.

    >

    > U kunt altijd even een email sturen als u alvast een foto

    > wilt zien.

    >

    > De vraagprijs is 5250,- euro, wilt u meer weten of een keer

    > komen kijken, bel of e-mail gerust even.

    > tel: 0492-464557

    > gsm: 06-22107517

  • rene

    Goedemiddag,

    Jammer dat u er geen foto's bij heeft, maar bent u toevalig niet geintresseert om deze buggy te ruilen ( misschien met een kleine bijbetaling mijnerzijds)tegen een mooie goudkleurige oldtimer Porsche 924 uit 1979 deze Porsche is onlangs nog getaxeert op 5500 euro en heeft nog wat extra opties waaronder: elektrisch bedienbare zijramen en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels,zwarte lederen bekleding voor met half stof en het achterbankje is van geheel leder de bestuurdersstoel is ook elektrisch bedienbaar de Porsche heeft aluminium velgen met een bredere bandenmaat 205 x 15 inch ook is de Porsche uitgerust met een (uitneembare)sunroof ,de Porsche heeft ook side skurts waardoor hij een wat mooiere en voller aanzicht heeft,de Porsche heeft voor een turbo look,de Porsche is altijd dealeronderhouden en staat altijd binnen in mijn garage,verleden jaar is de distrubutiesnaar vernieuwd en ook een stuurstang staballisator,(rekeningen ter inzage() daarna heeft de Porsche z0'n 500km gereden,ik heb deze wagen al 15 jaar in mijn bezit en gebruik deze eigenlijk alleen voor clubdagen dus in princiepe gebruik ik hem gewoon veel te weinig en dat is zonda en daarom wil ik graag een buggy tot 750kg om deze via een trekstang achter mijn camper mee te nemen deze kan ik dan vaker gebruiken dan de Porsche, foto's van mijn Porsche kunt u zien op mijn website www.924vriendenkring.nl onder rechts het hoekje René

    Ik hoor uw reactie wel, met de vriendelijke groeten van René