Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kitcar te huur?

  • Herbert

    Ik overweeg om een kitcar aan te schaffen (seven: westfield, mk-indy, o.i.d.). Ik zou echter graag eerst een dag proef rijden met zo'n auto. Weet iemand of je ergens zo'n soort auto kunt huren? Ik heb rond gekeken op het net, maar alleen iets als een donkervoort als trouwauto gevonden. Allerlei beperkende voorwaarden en niet bedoeld om zelf een paar uur op stap te gaan met zo'n auto.

    Ik kan me voorstellen dat de gemiddelde kitcar eigenaar er niet op zit te wachten dat iemand anders in zijn ‘baby’ gaat rijden. Er moeten echter toch wel een paar bedrijven (importeurs, handelaars?) zijn die hier brood in zien? Of ben ik de enige die hier wel oren naar zou hebben?

  • kitcar

    als je zo'n auto verhuurt, krijg je hem zodanig afgetrapt terug dat verhuren niet winstgevend is voor dit soort auto's. Met name omdat de meeste mensen die nooit in zoiets hebben gereden, een gevaar op de weg zijn.

    Kom hier maar eens langs, www.speedon.nl Wij hebben diverse kant en klare auto's staan.