Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Komplete Dax Rush te koop

  • John Kox

    Na een ongeval met een Rush (chassis krom) heb ik een komplete kit te koop met kenteken.De kit is zeer kompleet,met alles voor body-chassis,alles voor de ophanging,ook de donor ophanging en stuurkolom,alles voor de remmen,alles voor elektra,rvs uitlaat,dashboardpaneel met instrumenten,raam enz.Dus alle onderdelen (buiten de donordelen) zijn nieuw.Wie nog deze winter wil beginnen te bouwen en een intressant kenteken wil,hier is je kans.

    Groeten,John.Daxbenelux , tel 00 32 3 3159362.

  • rowan simons

    hey john

    kan je wat foto's toesturen van die dax die op internet te koop staat met een krom chassis,en vertellen waaruit die is opgebouwd.

    bvd rowan simons

  • John Kox

    Beste Rowan,stuur aub een Email vanuit onze site (www.daxbenelux.com) en ik stuur je de fotos.Groeten,John.

  • Roelof Raven

    Kun je mij de foto's en de prijs ook mailen?

  • frits

    je dax nog tekoop hoor het wel mooi weekendJohn Kox schreef:

    >

    > Na een ongeval met een Rush (chassis krom) heb ik een

    > komplete kit te koop met kenteken.De kit is zeer kompleet,met

    > alles voor body-chassis,alles voor de ophanging,ook de donor

    > ophanging en stuurkolom,alles voor de remmen,alles voor

    > elektra,rvs uitlaat,dashboardpaneel met instrumenten,raam

    > enz.Dus alle onderdelen (buiten de donordelen) zijn nieuw.Wie

    > nog deze winter wil beginnen te bouwen en een intressant

    > kenteken wil,hier is je kans.

    > Groeten,John.Daxbenelux , tel 00 32 3 3159362.

  • John Kox

    Beste Frits,heb geprobeerd je een bericht te versturen maar dat lukte niet.Stuur me een bericht vanaf www.daxbenelux.com Bedankt.

  • selmar

    mag ik de foto's ontvangen ?

  • Gerard Hartman

    Hallo John

    Ben wel interesseert maar vraag me af ben je nog in het bezit van het chassis. Zo ja Ben zelf nog al handig met ijzerwerk en heb de vraag is het chassis krom of gekreukeld en hoe is het gekomen dat het krom is geraakt

    En dan de vraag welke prijs had je in je hoofd voor de set.

    Met vriendelijke groet,

    Gerard Hartman