Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ruska regina

  • j.van beek

    Te koop

    Mooie ruska buggy regina, bouwjaar l965 dus belastingvrij, staat ook zo op kenteken.

    Deze auto is door Ruska in Amsterdam vroeger gebouwd op een kever onderstel, dus ook nu nog makkelijk en goedkoop in onderhoud.

    Er ligt een 1600 kevermotor in, mooie wolfrace velgen met 4 nog nieuwe banden, waarvan de achterste 2 extra breed zijn, dashbord met originele ruska regina klokjes, de kleur van de auto is ferrari rood.

    Zo tot nu dus alleen maar positieve dingen, maar de auto heeft een aantal jaren stil gestaan en daardoor moet er wel het een en ander nog nagekeken worden, waaronder de remmen en de verlichting.

    Er zit ook een zwarte kap bij maar die is niet zo mooi meer, de 1600 motor heb ik na het plaatsen van een nieuwe accu en nieuwe benzine weer uit zijn slaap gehaald en loopt nu weer zeer goed (zoals met een kevermotor hoort).

    Dus nogmaals opties een zeer mooie auto met technisch nog wat werk, vandaar ook de lage vraagprijs van 4350 euro.

    wilt u meer weten of een keer komen kijken bel of email gerust even.

    voor foto's kunt u mijn ook even een mailtje sturen

    .

    autotel. 0492-464557.

  • Bert de Rooij

    hallo graag zou ik wat foto s zien als dat kan en wat is de kleur dank u Bert