Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

JZR gezocht

  • Jan Eeland

    Ik ben op zoek naar een JZR of Triking driewieler, liefst met een Guzzi-blok.

  • Rob Janssen

    lastig te verkrijgen, wat je zoekt…

    Maar waarom een JZR of Triking, als je ook een unieke 3-wieler (met dubbele achterwielen) kan kopen. Zie mijn onderstaande tekst:

    Mijn 3e Lomax project is al weer een tijdje klaar en het kriebelt alweer voor een volgende uitdaging.

    Vandaar dat mijn unieke (tot mooiste van Engeland bekroonde) Lomax nu te koop Voorzien van een exclusieve 1000cc Moto Guzzi motor en dito prestaties rij je absoluut in de meest unieke en hoog getaxeerde (45.000.-) automobiel

    Tot in het kleinste detail uniek en met uitsluitend nieuwe onderdelen is dit stuk vakwerk voor de kenner een unieke opportunity.

    Zoals gezegd: nieuwe plannen en beperkte middelen dwingen mij ook nu weer om dit moois op de markt te brengen voor een ECHTE liefhebber.

    Geen pottekijkers en/of proefrijders gewenst, alleen serieuze kandidaten zijn alle dagen op afspraak welkom.

    Bod boven 27.500.- bespreekbaar

    Ik heb net de vering aangepast aan het 86PK vemogen waardoor het weggedrag en de stabiliteit VER boven JZR en Triking heen gaat….

  • Rob Janssen

    Ik vergeet te vertellen waar je hem als plaatje kan zien:

    Ga naar Lomax.nl en klik op Tuning. Daarvind je als laatste 2 foto´s van mijn Lomax (de zilveren versie)