Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuw in kit cars land.

  • Igor Markovic

    Hoi,

    Ik ben een 19 jarige TI student, die eigenlijk heel weinig van auto's afweet. Ondanks dat ben ik wel heel erg geintresseerd in auto's en de werking daarvan. Ik was laatst dan ook aan het surfen op internet toen ik opeens iets las over kit kars, roadsters, etc.

    Kan iemand mij misschien een beetje uitleggen in grote lijnen wat het allemaal inhoud. Is het nou alleen een chassie met wat bedrading, lampen, vering die je kan op-/inbouwen op/in een chassie van een oude auto? Of houd een kit car veel meer in?

    Is het trouwens wel te doen om zo een auto werkend te krijgen voor iemand die niet veel van auto's weet? Zijn er misschien boeken die echt een must zijn? Zijn er nog andere dingen die ik eigenlijk zou moeten weten?

    Alvast bedankt,

    Igor.

  • Jépé Mast