Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bonito Club Holland

  • J.P. Heemskerk

    De Bonito Club Holland is een club voor Bonito's en andere op Volkswagen Kever gebaseerde kitcars. Het is een kleine, gezellige club met een eigen clubblad en meetings. Geïnteresseerd? laat me het even weten

  • Arjen

    Bij toeval ben ik op internet de “Bonito” tegen gekomen. Dit lijkt me geweldige kitcar in tegenstelling tot de meeste andere kits op basis van de kever, alleen heb ik nog een aantal vragen:

    - is er nog plek om een gastank in te bouwen ?

    - is de wegligging ook net zo goed als de auto mooi is ?

    - is er veel (been)ruimte ?

    - waar kan ik meer internetpagina's vinden over de bonito ?

    - zijn er mensen die een Bonito te koop hebben (opknappen geen bezwaar).

  • w.penders

    Beste Arjen,

    Zijn er bij jullie leden waarvan de bonito's uitgevoerd zijn met Lancia-motoren?

    Ik heb namelijk meerdere vliegwielen gemaakt voor deze auto's, ik ben nieuwsgierig hoe het met deze auto's is.

    Groeten w.s. Penders.

    wpenders@chello.nl

  • Richard Smedeman

    Hallo ik ben in het bezit van een Bonaza GT Coupe dit is de voor ganger van de Bonito. Hier zijn naar alle waarschijnlijkheid nog maar een paar van in Nederland

    Deze auto is op een type 3 onderstel gebouwd Nu is mijn vraag zou deze auto ook worden opgenomen in jullie club?

    voor een foto zie de te koop pagina van http://www.airtomove.cjb.net Helaas heb ik geen tijd om deze auto gereed te maken op korte termijn vandaar dat hij te koop staat

    vriendelijke groeten Richard Smedeman

  • Nico van der Zwet

    Hoi,

    Ik ben geinteresseerd in de Bonito, wat een uitstraling heeft die. Weet jij of deze ergens te koop zijn?

    Groet, Nico van der Zwet

  • willem

    hoi

    ik heb 2 bonito"s waarvan 1 met een 2 liter lancia motor.

    deze motor zat er al in toen ik de auto kocht.

    ik zou voor de andere auto ook graag een vliegwiel voor een lancia

    motor willen hebben.

    weet je nog iets ???

    vr gr willem

    w.penders schreef:

    >

    > Beste Arjen,

    > Zijn er bij jullie leden waarvan de bonito's uitgevoerd zijn

    > met Lancia-motoren?

    > Ik heb namelijk meerdere vliegwielen gemaakt voor deze

    > auto's, ik ben nieuwsgierig hoe het met deze auto's is.

    >

    > Groeten w.s. Penders.

    > wpenders@chello.nl