Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Aanbieding

  • Beheerder kitcarspagina

    Op dit prikbord kunt u helemaal gratis uw kitcars (onderdelen, gereedschappen en aanverwant) ter verkoop aanbieden of een kitcars enz…. voor aankoop vragen.

    Ik zou zeggen maak gebruik van deze geheel gratis mogelijkheid.

  • Godfried van den Bergh

    Ik heb diverse op de 2CV gebaseerde kit cars in de aanbieding : een nagelnieuwe en vuurrode ‘Le Patron’ driewieler bijvoorbeeld. Prijs ? Mail me …. of bel 0344 651 284

  • Ton Stoffelen

    Te Koop

    Bugatti replica model 35 B

    In perfecte staat

    Taxatiewaarde fl. 35.000,00

    Na taxatie nog voor ruim fl. 5.000,00 aan aangepast

    Kenteken 1965 dis belastingvrij

    Basis gemodificeerd chassis

    Motor gemodificeerde VW 1600 cc

    Auto is afkomstig uit Dallas USA

    Wegens omstandigheden nu te koop voor fl. 30.000,00

    Tel 0475 309090

    fax 0475 309091

    e-mail stoffelen@worldonline.nl

  • Autorariteiten

    SUPERSEVEN te koop:

    www.come.to/autorariteiten

  • Mekes

    IK ben voorzichtig op zoek naar een Lomax achtige kitcar. Indien je iets heb aan te bieden, zou je dit dan met foto willen mailen.

    met vriendelijke groet, Bertus Mekes

  • Rob Janssen

    Mijn 3e Lomax project is al weer een tijdje klaar en het kriebelt alweer voor een volgende uitdaging.

    Vandaar dat mijn unieke (tot mooiste van Engeland bekroonde) Lomax nu te koop Voorzien van een exclusieve 1000cc Moto Guzzi motor en dito prestaties rij je absoluut in de meest unieke en hoog getaxeerde (45.000.-) automobiel

    Tot in het kleinste detail uniek en met uitsluitend nieuwe onderdelen is dit stuk vakwerk voor de kenner een unieke opportunity.

    Zoals gezegd: nieuwe plannen en beperkte middelen dwingen mij ook nu weer om dit moois op de markt te brengen voor een ECHTE liefhebber.

    Geen pottekijkers en/of proefrijders gewenst, alleen serieuze kandidaten zijn alle dagen op afspraak welkom.

    Bod boven 27.500.- bespreekbaar

  • Rob Laterveer

    Beste beheerder,

    Het valt mij op dat als er belangstelling wordt getoond voor een aangeboden auto, er geen reactie volgt van de aanbieder. Zie de aangeboden NG en de Sylva Striker. Ik vind dat bijzonder onbeschoft!

    Mijn advies: verwijder dit soort lieden/aanbiedingen van het prikbord.

    Vriendelijke groet,

    Rob Laterveer

  • Beheerder

    De reactie is misschien wel rechtstreeks verstuurd door de aanbieder aan de belangstellende. Dat onderling verder over het aanbod wordt ge-emaild is uiteraard een zaak tussen aanbieder en belangstellende.

  • Peter Holthuisen

    Te koop aangeboden:

    Dax Cobra V8, 3,5 liter, Britisch racing green,

    nog niet op kenteken, 99 % afgebouwd bouwverklaring aanwezig

    Prijs nader overeen te komen

  • theo van beuningen

    Heeft iemand interesse in ‘www.kitcar.nl’ of

    'www.kitcars.nl'? Mvg, theo.